Shit, Shit , Shit

2010-06-09 @ 20:23:00
SOMMARLOV! OCH JAG KAN BARA INTE FATTA DET...
Herre min gud ;)
Avslutning som vanligt i kyrkan och sen skulle vi hem till sebbe:D Gud vad kul vi hade det! :love:
Vi hade pickning med super nice mat, sen hoppade vi studdsmatta som tokingar typ halva klassen hehe ( det gick typ sönder lite... ) spelade kubb och ruggby, solade och såklart... HADE VATTENKRIG!! Blev helt dyngsur men det var skitakul:D
Tyvärr var jag dum nog att inte ha med mig en kamera men jag fotade lite med mobilen...



Gulliga Isabella, Laura och Maia



Elli jättefin i sin klänning från fröken söt...



haha, Fabbe flyger högt:D


Söööta, Clarice och Marre<3


( sett fån vänster till höger)
Tuva, Maia , Fabbe lite längre bak och Ella som hopppar högst av alla;)



Vi spelade ruggby och här ger alla sig på Felicia som antagligen har bollen...


studdsmattan igen;)



Min fina outfit( bytte om när vi kom till Sebbe) haha<3
Inte så mycket på mig men men...

Kram på er alla för vi ÄR ju endå faktist världens bästa klass och det här förde oss bara enu närmre varandra:love:

HA VÄRLDENS BÄSTA SOMMAR!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0