U.S.A here i come!

2010-06-15 @ 18:03:55
USA RESAN ÄR BOKAD!
Familjen åker till New York den 25 dec kanske även tillsammans med några av mammas och pappas bästa kompisar och min kompis Ebba, söt som hon är:love:tillsammans med hennes bror Hugo. Där ska jag, ebbi och syrran shoppa loss som tokingar och ha galet kul som alltid;) :love: :love:

Sen om inte Ebba med hennes familj kommer med oss till New York så möter vi de i Miami i alla fall:D Dit kommer hela Miami gänget ( vi som var där förra året)förenas vilket är min familj, Ebbas familj( det är mycket familjer här att hålla reda på hehe), och Emelies familj ,en annan superkompis:), de är Emelies familj som äger  lägenheten i Miami som vi alla bor i( lyckostar de är som har ett hus i Miami, eller hur!?) där firar vi alla nyår tillsammans, solar och badar, shoppar och har det bäst, sen åker vi med bil till ett ställe som vi inte har bestämt , antagligen blir det till andra sidan sydspetsen. Där är vi några dagar bara vi i vår familj, sen åker vi tillbaka till Miami varför vet jag inte men det är bara bra haha;) och sen åker vi tillbaka till New York fast där mellan landar vi bara tror jag... och sen åker vi hem. Hela resan blir 14 dagar.
Synd bara att det är ci 7 månader kvar jag vill dit nuuuuuu!


Miami förra året, (sett fr. v till h)Jag , Ebba och Emelie:love:

Kommentarer
Postat av: Charlie

det där slår helt klart gröna lund :P

2010-06-15 @ 21:03:55
URL: http://jipjip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0