Juni 4, 2010

2010-06-04 @ 17:04:59
Älskar mitt land , älskar mitt land , älskar mitt land!

Nu är det helg efter en bajsdålig och jobbig dag i skolan. Jag trodde flickkören skulle vara borta typ första lektionen men de kom till sista lektionen:tired: jamenar, jättekul för er men lite störande är det när några av sina bästakompisar är mer på sina aktiviteter en i skolan och då skojar jag inte. Sen efter bilden skulle de iväg igen såklart!
Idag hade vi också en pervers mattelärare som hela tiden "hörde fel" otroligt störande och sömntråkigt men endå rättså kul haha:)
När jag kom hem bakade jag kokosbollar som jag inte blandade ordentligt men blev ätliga endå och NU äntligen blir det dags att packa väskan och åka ut till mitt älskade land! Det blir fint väder så jag förväntar mig en super mysig helg på bryggan i bikini;) När jag kommer ut nu ska jag nörda studsmattan sen ska jag äta tacos förhoppnignsvis på utomhus och njuta av den vackra solnedgången<3 ååå vad jag längtar :love:


Snö, vackra snö, jag saknar dig inte ett dugg!!


Kommentarer
Postat av: Charlie

nej nu får det vara slutsnöat ett tag! :D

2010-06-04 @ 21:53:26
URL: http://jipjip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0