Vad tycks??

2010-06-08 @ 18:00:19
Gillar ni min nya sommar design??
och är det någon som vet hur man får bort den där texten som någon har skrivit i högra hörnet??är patetiskt 
dålig på bloggdesign!

Idag var det sista dagen i skolan med avtackning och hela tjotabalotan;)
Imorgon är det alltså skolavslutning för min del och vi slutar i kyrkan redan kl 9.15, då ska hela klassen hem till Sebbe och typ ha vattenkrig...?! Sen åker jag nog hem och efter det ska jag följa med Maia på hennes rodd träning för att testa om det är något för mig att göra efter sommaren nu när jag har slutat på base23 och bestämmt mig för att inte gå en termin till så har jag 0 aktiviteter och det måste jag ju ändra på! 

Det är bara roliga saker kvar för mig nu, efter skolisen, vatten krig och Rodd ska jag nästa dag förhoppningsvis bli av med natttandställningen!!! sen är det fest hos söta Indra , efter det hämtar Pappa mig och Maia och vi åker ut på mitt land:love: Jag är så glad över att få tillbringa mina första dagar på sommarlovet ute på mitt land liggandes på bryggan och sola och bada ensam med en av mina bästakompisar. Vi kommer ha det BÄST<3
Sen, åker hon på Lördagen:(
MEN...
det är fortfarande kul för mig för på söndagen blir jag en jobbig tonåring haha;) fyller 13 år och vi kommer ha stort släktkalas och en och annan peresent också såklart.

Sommarlovet börjar bra men vi får väl se hur det blir sen. Följ mig på bloggen under sommarn för även om det kanske inte blir superbra uppdatering så lovar jag att det endå blir ett och annat inlägg!


Soliga kramar från mig :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0