When I find myself in times of trouble

2010-06-02 @ 18:16:09
hallåjj!
Det gick bra igår tack och lov. Mitt hjärta slog oregelbundet och jag hyperventilerade haha men det gick bra och jag är stolt över mig själv:D, det var inte så många jag trodde fast det var full satt så det lungnade mig kanske lite.
På musiken har vi börjat sjunga"let it be" för vi ska sjunga den på skansen i Augusti och jag älskar den låten så jag blev superglad:love: gick hem och behövde såklart lyssna på youtube och lära mig texten haha:) spelade in när jag sjunger första versen och tänkte visa den för er men den verkar vara för lång:( så tyvärr blir det ingen sång av mig utan av den här tjejen istället.
enyoy



When I find myself in times of trouble, mother Mary comes to me,
speaking words of wisdom, let it be.
And in my hour of darkness she is standing right in front of me,
speaking words of wisdom, let it be.

Let it be, let it be, let it be, let it be.
Whisper words of wisdom, let it be.

And when the broken hearted people living in the world agree,
there will be an answer, let it be.
For though they may be parted there is still a chance that they will see,
there will be an answer. let it be.

Let it be, let it be, .....

And when the night is cloudy, there is still a light, that shines on me,
shine until tomorrow, let it be.
I wake up to the sound of music, mother Mary comes to me,
speaking words of wisdom, let it be.

Let it be, let it be, .....

Kommentarer
Postat av: Charlie

åh, kul att det gick så bra! :D

mindre kul att du inte kan lägga upp klippet, skulle vara roligt att se det. :) men klart att du vågar!



kramkram ^^

2010-06-02 @ 18:37:39
URL: http://jipjip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0