Dagens outfit - Onsdag

2010-03-31 @ 17:43:28
Heej :)

Idag hade jag sv hela dagen! Det var väääldigt tråkigt eftersom typ hela klassen hade förväntat oss att "schemafri "dag som vi skulle ha idag faktist skulle betyda "schemafri" dag Men tydligen inte:(
Jag vaknade i alla fall med ett väldigt bra humör, vem får inte det av att sova till 7.30 :D Så jag klädde mig i vår kläder och tog mina converse min nya vår jacka som båda (tror jag) finns på bild under kategorin "mode" och kände mig allmänt vårig:)
Här är dages outfit som tyvärr inte blev en sån bra bild hehe...



Tröja: arv från min syrra;)

Ibland är det bra att ha en syrra med bra smak för när hon rensar sin garderob är det alltid minst 10 plagg jag får och som brukar passa mig i smaken perfekt:)


Nu har jag en fråga till er:


Varför tittar ni på min blogg,  vad gillar ni med den och vad ska jag skriva mer om/ändra? Det är viktigt för mig om ni svarar  för då vet jag hur ni tycker och vad jag ska göra för att ni ska gilla min blogg mer:)
Kommentera,
tack :love:

Puss och Kram// Soppie







Kommentarer
Postat av: Fabbe! och nu e det den riktiga!

Jag tycker att du inte ska hålla på med din "dagens outfit" varrenda dag för då tror man att du är ett stort ego som tror att man har snyggast kläder ivärlden! För det har du inte:( hahaha skojja:P

Du ska sriva mer om vad som händer där hemma och vad som händer med Elchocker! Hahaha skojja om det där med "Elchocker" hihi! Gör nu bara som jag säger! annars...

2010-03-31 @ 20:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0