Fegt

2010-03-11 @ 16:48:20
Jag vet att alla typ skriver det här på sina bloggar men jag tycker att det är så grymt fegt att skriva en kommentar som är nertryckande och stötande mot personer och sen inte ens våga skriva sitt namn, jag får sådana kommentarer troligtvis från samma person och nu går det över gränsen! Finns det någon hemsida där men kan kolla upp Ip nummer? Om du vet en sådan så skicka gärna en kommentar:)

Så, över till det roliga=)

Idag var söta Maia tillbaka från att ha varit magsjuk:( uchh , det går typ någon magsjuka just nu! jag vill inte bli sjuk.

Annars har det inte hänt så mycket mer vad jag kan komma på så nu ska jag inte tråka er mer med mitt snack=)



Jag typ nördar glee haha :)

Kommentarer
Postat av: Maia

har den där anonyma personen skickat en till elak kommentar? får jag se?

2010-03-11 @ 18:43:58
URL: http://sweetcocos.blogg.se/
Postat av: carro

sa ju att du nördar Glee!!

2010-03-11 @ 21:18:08
Postat av: Anonym

fett lågt att skicka elaka kommentarer!

2010-03-12 @ 17:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0