Lägg märke till ikonen

2010-03-18 @ 19:18:58
Nu tänkte jag börja om på nytt med bloglovin som jag inte orkat med förrut=)

Så lägg märke till min ikon längre ner på sidan och börja följa min blogg! om du inte har bloglovin så bli medlem!
Tack=)

Idag var det övning inför soaren och alla var superduktiga! Lite nervis inför Tisdag men det ska nog gå bra=)
Nu ska jag ladda ner plåtgubbenssång till " The Wis "en musikal som har samma story som Trolkaren från oz. Vi ska göra den på base 23 och min dansgrupp ska dansa tiill den låten. Dels är den rolig och bra men jag behöver också öva på dansen som inte är världens lättaste=P


Bahamas - 08 = underbart.
Vill dit igen det var så fantastiskt vackert där<33

Kommentarer
Postat av: Indra

Nu följer jag dig med!



Alltid underbart att åka utomlands, eller hur? ;)



/indra



PS. Ni sjöng jättefint idag! :)

Ds

2010-03-18 @ 19:46:25
URL: http://enblandmiljonerandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0