(Lite) sol i snökaoset!

2010-03-05 @ 13:42:36

Idag har jag varit ute och njutit av solen som varade ett litet tag i alla fall, men när jag tittar ut nu är det molnigt igen:(

jag vill inte HA mer snö nu!  Det här är ju typ gränsen för vad en människa som jag klarar av! Hur mycket snö kan det finnas, jag menar vi ser inte ut genom fönstret för att snön täcker enda upp! Och mitt i allt det här så vet jag att det finns folk som har det varm och skönt året om. Det vill väl alla ha eller hur??

Förlåt för mitt lilla utbrott men allvarligt talat! vem orkar med det här igentligen!?
Nu ska jag äta lunch och *hoppas , hoppas på att solen bryter igenom molnen*

puss på er alla<3


Kommentarer
Postat av: Isabella

Jag har det varm och skönt

(Haha, skoja bara) :)

2010-03-08 @ 15:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0