Melodifestivalyra

2010-03-13 @ 16:21:47
Jag diggar lördagar=)

Idag känns det som att det är värsta melodifestivalyran... folk laddar verkligen upp för kvällensfinal vilket jag tycker är kul men det blir kanske lite överdrivet. Jag lyssnade just på ett långt program på radion om alla finalister och dom blev intervjuade , det var någon jury också som tippade vilka som skulle vinna och alla var väl eniga om att Anna Bergendhal skulle det vilket är min favorit så jag blev bara glad=)

Så vad tycker ni om denna uppladning? kul eller bara jobbigt och överdrivet?


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag har märkt av det så mycket, men det låter som det är som det brukar.:) Trevlig helg!

2010-03-13 @ 16:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0