Rappa på

2010-03-17 @ 19:45:00
Ett snabbt inlägg , innan det blir övning på prov inför i morgon på sydamerika:S hoppas det går bra=)

Heej,
Idag var Maia sjuk IGEN jag måste säga att hon är lita av en klening;) nää skojja men krya på dig. Det endå som är jobbigt är att vi har rep inför soaren med klassen imorgon( typ allt händer imorgon) och hon och jag sjunger allt 2 ( en stämma ) så nu får jag sjunga helt själv, buhuuu=( Idag snöade det igen och allt var allmänt deppigt. När jag kom hem behövde jag därför en liten ensam stund för mig själv. så jag tog alla kuddar jag hittade , släckte alla lampor( i mitt rum) och tände lite rökelse som jag fick från söta Isabella som just kom hem från Thailand=) Det var jättebra med en stund för mig själv och nu känner jag att mina tankar har klarnat.

puss och kram från lilla mig<3

Kommentarer
Postat av: emma

Snygg blogg!:)

2010-03-17 @ 20:11:00
URL: http://hopppom.blogg.se/
Postat av: Felicia

Vilken fin bild på dig!

2010-03-18 @ 15:38:58
Postat av: emma

sv: Ja det tycker jag lät som en bra idé! :D

2010-03-18 @ 17:32:58
URL: http://hopppom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0