Snart tid för vårskorna att komma på

2010-03-15 @ 13:59:36
Idag kändes det verkligen som vår när man kunde sitta utomhus lutad mot skolbyggnaden utan jacka, med solen gassande på en och inte frysa alls=)
Det var till och med så vårigt att jag var tvungen att köpa min favvo glass Magnum mystica på vägen hem. När jag nu kom hem efter en kort dag till bara halv ett i skolan kände jag mig sugen på att testa mina hallonröda All Star vårskor som jag köpte på höstlovet i Miami då dom var lite stora. Men nu passar dom perfect och jag blev otroligt sugen på att få ha dom istället för jobbiga stövlar. Om det fortsätter i den här takten kan dom nog endå komma på om några dagar=)

lite suddig bild, det gick inte att få den skarp för mina händer skakade hela tiden;)



längtar*



Köpte ny mascara i lördags, resultatet syns inte så tydligt på bilden but i like it=) Den är bra om man är känslig för smink som jag är, jag blir typ helt röd i ögonen=(går lätt att ta bort också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0