Söndag

2010-03-28 @ 16:44:39
Tråkig rubrik men hade ingen annan på lager just nu:O
Jag har inte kunnat skriva för jag var på landet=( och som dom flesta kanske vet så är det typ stenåldrigt där och det finns därför ingen möjlighet till dator!
Kom just hem från dansen, var lite snuvig så jag tittade på och nu har jag missat jättemycket=/
Vet ni...? bli inte sura på mig nu men jag missade faktist Earth Hour! skäms på mig... nu måste jag nog ta igen det med min egna lilla timme en annan gång.

Imorgon är det bra att satsta allt på sista veckan , eller hur!? sen blir det lov och man kan vila ut tills det blir nya tag.
Maia kommer och sussar;) hos mig i morgon för hennes föreldrar var borta någonstans men annars händer det nog inte så mycket i veckan.
Några viktiga händelser för er?


Fotograf - jag
Ett år sedan kör resan i Ungern! Tiden går för snabbt=(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0