sportlov dag 3

2010-03-01 @ 12:48:39
Hejsan:)

Har just tittat på Grease med min kära syster<3
Vi konstaterade väl att tekniken har gått ett steg framåt men Grease är endå Grease;)

Idag, 3 dagen på sportlovet ska jag först ta det lungt och snart ska jag och syrran ( mamma och pappa jobbar ) åka till min kusin som är 5 år och underhålla honom så hans mamma får lite lung och ro haha;)

Så vad ska ni göra idag?


I morgon ska jag och 2 av mina bästakompisar , Maia och Elli åka skidor i hammaby backen:) ska bli superkul att få göra något sportigt för det är ju faktist ett sportlov och inte ett slappalov!



Den här låten är BRA!

Mika med " Happy ending "



Vi sjunger den här på mina sånglektioner på Base23  Jag hade inte höst talas om den förrut men den är skit bra!!
LYSSNA!

See you<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0