today

2010-03-10 @ 17:09:25
Hej, today var det Onsdag som kanske dom flesta vet;) Den här onsdagen sög ganska mycket . Vi skulle ha träslöjd men med min otur blev det ju såklart inte så , vi skulle ha en vikarie för att vår lärare typ var sjuk och då skulle en annan lärare fixa vikarie men den läraren var såklart också sjuk så vi fick håltimme istället vilket var typ den första och endå gången jag inte blivit glad över det ! Det ända som var kul var att Theos kusin från Etiopien kom till vår skola och hon var super gullig<33 haha sen när jag och Theo var påväg hem från skolan hade vi lärt henne att säga att något/ någon äger så då höll hon på och säga " Maria äger hon är såå söt, Aina äger, Sofie äger, Elsa äger"( klasskompisar + jag ) och sjunga en liten sång:) Det var jättesött =)
Idag blev jag också offret för Alexandras(klasskompis) sminkning för hon hade någon sminkväska med sig ;) Det blev väl ehumm... lite överdrivet men roligt värre=)
Ingen bild idag tyvärr


Ha en bra fortsatt dag , puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0