Bilder från vintern 09/10

2010-03-22 @ 14:12:59
Halojj;) Vaknade glad, min förkylning har blivit bättre som tur är. Dagen flöt på och skolan slutade som den alltid gör på måndagar redan halv ett. Lite trist har det varit här hemma. Louise kommer inte förren om ci 2 tim och vad ska man göra när man redan har tittat på tv en tim?? nej, jag kunde inte komma på någonting så det fick bli datorn som vanligt.
Jag och familjen var på landet i Lördags, där var det underbart vackert och en superfin dag, vi lyckades ju komma dit när solen sken och allt=)





Älskar den här bilden<3



Kanske sista bilderna av vintern 09/10!?






Kommentarer
Postat av: Iris ♥

Hejsan! :)



Jag vill be om ursäkt för sent svar. Jag har inte haft tillgång till datan på ett tag nu så jag har verken kunnat blogga eller svara på kommenterer...



Jag hoppas allt är bra med dig! :)

Kram!

2010-03-24 @ 17:13:51
URL: http://bosnagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0