Doodle jump in my<3

2010-05-01 @ 19:26:00
Har ni någon gång spelat doodle jump på en iphone?
Det har jag och det är skiiiiit kul, typ nördet det hela dagen:D Man är en lite gullig figur som ser ut som en Muckla i Pettson och Findus och sen ska man hoppa på olika plattformer så man kommer högt upp i luften, så får man poäng och hoppar på monster, raketer och annat;) jättekul, spela det!
Så vad har jag gjort idag föruton det? Först sov jag ut efter gårdagens kväll, somnade runt halv 3. Men vi hade jättekul i alla fall:D Först spelade vi band hero haha;) Det var kul , inte för att jag är så bra men jag fick sköta sången för det mesta. Sen satt vi och nördade monopol där man köper städer istället för gator och så har man kriditkort:) Det spelade vi till typ 1 på kvällen( jag vann såklart, jag vinner alltid haha) och sen gick det såklart inte att få tag i en taxi så det var bara att vänta ...somnade i deras soffa en snabbis och runt 2 fick vi en tillslut!
Över till idag:) Vi åkte ut till landet där jag nu är och där hade vi en vårlunch med mormor och morfar. Sen somnade jag i soffan och nu mår jag lätt illa av allt jag åt till lunch:S Vi ska sova över här och i morgon åker jag in till stan med buss och tränar balett.




Den här försöker jag lära mig nu på piano:) Kan typ en vers och refrängen.
Hur har ni det då?

Kommentarer
Postat av: Charlie

jaså? nice, lycka till med det då :D vad går du i? sjuan? ni verkar också ha haft det kul igår (och idag?)!

kramkram

2010-05-01 @ 23:31:24
URL: http://jipjip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0