En bra, dålig dag

2010-05-26 @ 17:53:32
Pussipuss på er:love:
Idag var det en bra dag:thumbup: Förutom att Elli plutten åkte bort på dansturnering och inte kommer förren på måndag:( OCH att det var långis dag till halvfyra , OCH att jag inte hann göra klart mitt andra örhänge på träslöjden så jag kommer behöva vara lite typ bohemisk och gå runt med ett örhänge tills nästa termin!, OCH att jag just har druckit ett mysko( och äckligt) te från kina med massa konstiga blad i som mamma fick av en kille på jobbet som just varit där, OCH att jag nu känner mig jätteskum av det??!! tänk om det var typ något mysko i teet:O får hoppas att jag överlever, men men, bortsätt från det har min dag varit bra:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0