...

2010-05-24 @ 14:01:29
Idag kände jag att jag inte orkar med kompisar, skolan och allt som har med att vara med människor.
Är det inte väldigt jobbigt att hela tiden försöka vara kompis med alla, bli gillad av alla, respekterad, populär.- Allt det där är så svårt och ibland blir man så trött av det eller hur!?

Vill egentligen bara börja om , gå i samma klass och samma skola för jag älskar er alla verkligen. Men liksom starta på nytt och ta bort alla saker folk tror om mig, saker jag gjort fel som jag ångrar jättemycket, fel beslut jag har fattat som jag så gärna skulle vilja ändra på nu och rätta till allt.



Den här killen är så jävla duktig! Han la upp det här nummret på youtube, helt okänd och nu är det massor av skivbolag och sånt som vill satsa på honom:) fett coolt hoppas han ger ut en skiva snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0