Hej från lille mysan pysan

2010-05-18 @ 15:50:33
Känner en känsla just nu som är roolig och lite pirrig:love: gissa vad det är för känsla haha;)Har gått och burit på känslan länge men det är först nu jag har accepterat den. Det är min lilla hemlighet sålänge så får jag se vad den leder till:).

Sommarfeelig idag<3 Hade en sommarklänning på mig som kanske...inte riktigt döljde allt den skulle hehe;) jag tror några läsare vet vad jag menar...
Oj, missat samtal från mamma...tror vi ska gå ut på stan och shoppa lite kläder, rensade garderoben och upptäckte att det var massor av grejor jag behövde.
Bäst att jag skyndar mig!
Kraam från kära lilla mig:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0