I run from my life

2010-05-04 @ 17:26:18
Började dagen med att springa som en idiot, vi hade utejumpa för första gången på vårterminen( jag hatar utejumpa, man fryser alltid häcken av sig haha:) och vi skulle såklart springa( jag hatar att springa! )
Jag fick typ astma och håll efter i sekund och efteråt mådde jag illa och hade ont i huvudet.

Just nu orkar jag inte med mitt liv, jag försöker helt enkelt fly från det:( Flickkören ska åka till Tyskland i morgon och där med blir 2 av mina bästakompisar borta i en vecka:thumbdown: det suger, jag fick också just veta att de ska sjunga på kronprinssesans brölop, good för dom , men suger för mig...sååå orättvist egentligen(inget lilla menat mot flickkören)
Sen är det några idioter i skolan som inte har ett eget liv och vill förstöra andras istället ,som mitt till exempel eller kanske är det bara mitt liv de vill förstöra när man tänker efter:(, bara för att jag inte bästakompis med av deras fickvänner eller är någon av deras flickvän, nej då är jag tydligen inte tillräckligt bra.
AAAA är trött på allt!
Använd din hjärna lite, vad är det för mening med allt det här om man endå bara är elak och sårar andra, vill ni verkligen gå så långt för er status?
Ta inte det här personligt jag vet inte vem jag är trött på egentligen, och jag kommer endå typ snart ångra det här inlägget jag behövde bara skriva av mig lite.




Kommentarer
Postat av: Charlie

jobbigt det där, med idioter. men dina 2 bästa vänner kommer ju tillbaka snart, det kommer att gå fort. :)



haha, kort för mig ålder vet jag inte, men jag är ganska kort ja :D

2010-05-04 @ 19:24:29
URL: http://jipjip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0