Jäkla förkylning

2010-05-06 @ 18:51:06
Suck och pust :tired:
Med mitt dåliga emunförsvar går det knappt en vecka från att varit jätteförkyld till att komma och dra på sig en till bauta förkyldning och nu var det såklart dags igen.
Kände igår att jag inte mådde toppen och anade såklart att det skulle bli en förkylning eftersom syrran har gått och varit sjuk i veckan:(
Nu känns det som att jag har stora öppna sår i halsen:thumbdown: det jag skitont om jag skrattar ,pratar och framför allt när jag sjunger och min näsa är igenproppad.
Uchabucha!! Och i morgon ska jag ha ett stort "slutprov" i matten med 16 jättejobbiga tal och just nu känns det som att det måste ske ett under om jag kommer kunna räkna ut det första talet innan jag har svimmat av ansträngning. Min hjärna funkar bara inte just nu, men det är väl inget man kan säga som förklaring till matteläraren när man har fått underkänt antar jag.



Hur är det med er då? jag hoppas ni mår bätre en jag i alla fall XD
En snorig och hostig kram från lilla mig:(

PS: min namnsdag idag:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0