Måndag

2010-05-31 @ 17:46:54
Började med vanlig skoldag, för halvklass sv/mu och sen efter lunch åkte vi för att rep. i Mistoriska museet inför klassens(och 6bs) konsert vi har i morgon. Där hade repade vi i typ 1 och en halv tim och vi sjöng igenom allt ,bl. fantomen sånger, sweeny todd sånger (stavade jag rätt nu??) lite vanliga sånger, klassist som AF kanske är lite mer känt för att sjunga mm. Och sen sjunger jag , Elli (som är världsa bäääst på att sjunga, hon sjunger sin stämma helt själv! en applåd för det för den är jättesvår) och lilla Majsan, eller stora Majsan eller vad man ska säga...
jaja, i alla fall, vi sjunger en solo på "i denna ljuva sommar tid " i stämmor ,
och jag är inte så pigg på att göra det i morgon iför typ 500 pers för jag känner mig inte 100 på den:S
Kom gärna och lyssna i alla fall på Historiska i morgon 1 Juni kl 19.00:)

Sen gick jag hem och jag och mamma åkte till stan och köpte en bikini och 2 leggings:thumbup:



Bikini: Åhlens
Leggings, blå och orange blommiga och rosa: Lindex

Fint till sommaren och solbrännan!
:love:



Kommentarer
Postat av: Maia

Snygg bikini! :)

2010-05-31 @ 18:22:35
URL: http://sweetcocos.blogg.se/
Postat av: Fabbe!

äääääähhh!? USCH!? vad ska man säga...? jättefina >.<

2010-05-31 @ 18:51:33
Postat av: Fabbe!

det stavas Sweeney Todd! annars B-)

2010-05-31 @ 18:53:23
Postat av: Charlie

lycka till! :D

2010-06-01 @ 10:22:08
URL: http://jipjip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0