Min helg

2010-05-23 @ 17:28:58
Grönan blev av och det är vi nog alla tacksamma över ;)
Superkul vi hade eller hur kompisar??
Det regnade ju mycket på vissa ställen och vi var oroliga för åska men hos oss kom det aldrig en regndroppe ens:D
Sköt upp de värsta sakerna tills jag inte kunde komma undan längre haha. Men det var skita kul! åkte allt utom extrem för då mådde jag jättedåligt.
Bilder finns i mobilen tyvärr, orkar inte hitta alla sladdar och sånt:(

Sen åkte vi hem kl typ 8 och jag var tvungen att åka ut på landet fast jag var helt slut:tired: somnade mitt i en film och sov 12 timmar haha. Sen var det vårfest nästa dag med klassen...konserten gick som förväntat fast det var så varmt där att jag typ fick solsting och mådde skit. Åkte ut igen, bytte om till bikini badade( 16 grader i vattnet men ganska skönt endå) och solade på bryggan. I dag har jag städat och legat och softat i soffan.

Det var min helg, ganska bra om du frågar mig, hur har din varit??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0