Onsdag alla älsklingar

2010-05-19 @ 17:35:41
Hej!
hade en rolig dag idag, och vet ni vad, jag hade roligt fast flickkören var borta!.. det är ovanligt för det brukar alltid vara så tomt utan de.Var med Flipp på skolgården och vi flummade runt lite på en snurrstång tills vi blev skityra hehe:S Hade träslöjd och jobbade på att polera mitt fina örhänge( som förhoppningsvis hinner bli 2 fina örhängen innan skolan slutar) som jag polerade rött( det ska bli 2 hjärtan  ). Det som är lite annurlunda är att det inte ska bli kläm utan vanliga! Jag ska nämligen ta hål i öronen om ci en månad när jag fyller år:D
jaja, jag vet att ni är avundsjuka;)


Var och shoppa som jag sa igår med mammsen , köpta 2 kjolar och 2 short


Todays outfit, fast med leggings :)

Linne(inte nytt): Abercrombie & and Fitch ( från Frankrike tror jag, eller New York)
Shorts (nya) : Bikbok jag äääälskar bikbok , har så j**a fina kläder!
Skärp: ingen aning
Lappen fortfarande sitter på hehe, tog bort den när jag hade fotat;)


De här är de andra nyinköpta plaggen, shortsen är från Cheep monday, och de två kjolarna från HM , som ni kanske ser är det samma modell på kjolarna. Jag upptäckte inte det förren jag var hemma haha:D men men det gör inte så mycket.
Vilken kjol tycker ni är finast och att jag ska ha imorron när vår blivande fadderklass kommer på besök??:)
Kisses from me:love:


Kommentarer
Postat av: Maia

haha sofie du har nog missat poängen lite med säna här * Man ska inte skriva Jävla man ska skriva j**a ;)

2010-05-19 @ 22:14:09
URL: http://sweetcocos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0