My One and Only Thrill

2010-05-10 @ 14:28:21
Jag blir alltid ledsen när folk missförstår mig:( Och man blir ofta missförståd när man skriver saker och inte säger det, typist mig att skriva ett "skämt" på facebook till en kille i min klass som fått en ny kamera och hade en bild där han skrev att han var dålig på att le jag antog att han var ganska oseriös, och skrev "jaa, haha XD" och det skulle vara lite ironiskt som ett skämt, trodde folk inte ta det så seriöst men de gjorde man. Får nog vara lite mer försiktig med vad jag skriver antar jag:S
Men förlåt i alla fall Theo, du ha ett jättefint leende;)

Idag var det skola för mig igen , har gått runt och hostat hela dagen men annars är det bra med mig. Har lite tråkigt nu , ingen hemma och jag har snart ingen ursäkt för varför jag inte kan göra matte till mig själv så jag måste väl göra den nu även om det suger:thumbdown:
Snart kanske det blir en shopping runda för mig och syrran för att jag nu har tjänat ihop så mycket pengar på vadslagningar, tvättningar av vrandapelare hos mormor och morfar, namsdagar och annan:) Ska bli nice:love:

Bjuder på en ny Melody Gardot låt, älskar den här och bilderna i videon är så himla fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0