Welcome to Miami

2010-05-05 @ 17:40:23

Jag, Ebba och Emelie väldigt solbrända hehe:)


så himmla sköna sängar vid stranden:)


haha, vi jag tror vi spelade ett spel där en skulle kasta ett mynt eller en stutsboll eller vad det var i poolen medans de andra blundade och sen skulle man försöka hitta den snabbast av alla :)


När jag täker tillbaka på den veckan i Miami som var så jäkla bra värker det i mitt bröst av längtan :love: Jag längtar efter doften, de höga vågorna, snäckorna, 2 av mina bästakompisar som är i närbild högst upp ,Big Pink som var en jättecool frukostresturang där vi träffade en tjej som hade bott där jag bor nu och pratade svenska.
att man gick in för att svalka sig, helt omvänt från i Sverige. Lägenhetan vi bodde i som var tjejen till högers familjs(fotot längst upp) , poolen vi tillbringde typ halva av resan i, killen som flörtade skit mycket med Emelie( tjejen till höger) och vi typ skratta ihjäl oss, och så klart saknar jag Monky boll ett spel på Emelies i phone vi spelade hysteriskt hela resan haha:) Om jag vill kan jag räkna upp hundra saker till men då skulle ni nog bli lite uttråkade:D Men det som är bäst är att vi antagligen ska åka dit i jul:) Inte säkert men om det blir så kommer jag nog bli lyckligare en jag någonsin varit:love:
Så där , det var mitt lyckorus för dag:D

Kommentarer
Postat av: Charlie

fett härligt. seriöst. ÅH FLORIDA

2010-05-05 @ 19:36:30
URL: http://jipjip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0